Aktualności
Zapytanie o cenę nr 1/PROO z dn. 8.11.2019 r. - dostawa mebli i wyposażenia
Zapytanie o cenę nr 1/PROO z dn. 8.11.2019 r.
Przedmiotem zapytania jest dostawa i montaż wyposażenia (meble konferencyjne i szatniowe) wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zapytania a w szczególności z kosztami: dostarczenia, załadunku, rozładunku, montażu, wypakowania i sprawdzenia funkcjonalności wyposażenia, gwarancją jakości na dostarczony towar (wraz z dostawą Wykonawca/-cy przedłoży karty gwarancyjne). Przedmiot zapytania musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszystkie wymogi norm określonych odpowiednimi przepisami. Dostarczone przedmioty powinny być zapakowane w oryginalne opakowania, umożliwiające jednoznaczną identyfikację produktów i bez oznak otwierania.
Sprzęt należy dostarczyć do Centrum Wsparcia Dziecka Niepełnosprawnego i Rodziny, Bukowno, ul. Kolejowa 30.
Szczegółowy opis przedmiotu zapytania w ramach załącznika nr 1.
Wzór formularza ofertowego stanowi załącznik nr 2.
Formularz cenowy (wraz załącznikiem nr 1) należy złożyć w terminie do dnia 15.11.2019 r. w siedzibie Stowarzyszenia Dobroczynnego „Res Sacra Miser” w Olkuszu, ul. Króla Kazimierza Wielkiego 12 (32-300 Olkusz), lub pocztą elektroniczną na adres: stowarzyszenie@rsm.olkusz.pl. W przypadku wysłania dokumentów pocztą liczy się data wpływu do siedziby Zamawiającego. W przypadku wysyłki kompletu dokumentów drogą elektroniczną liczy się data odebrania wiadomości przez skrzynkę pocztową Zamawiającego.
Formularz cenowy musi być podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, a wysłana pocztą elektroniczną jako skan podpisanego formularza wraz z załącznikiem. W toku badania formularza możliwe jest żądać od Wykonawców złożenia w określonym terminie wyjaśnień.
Planowany termin dostawy sprzętu: 14 dni od daty podpisania umowy (I połowa grudnia 2019 r.)
Wszelkich odpowiedzi na pytania związane z zapytaniem udziela Dyrektor ds. administracji: 694 669 527
Zakup sfinansowany zostanie przez Narodowy Instytut Wolności –Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego ze środków Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich na lata 2018-2030 w ramach zadania pn. „Wsparcie instytucjonalne i misijne Stowarzyszenia Dobroczynnego "Res Sacra Miser".